Een tevreden drinkwaterklant

Onze communicatieadviseurs, klantadviseurs, business developers, relatiemanagers, webcaremedewerkers en storingsmedewerkers hebben graag contact met onze klanten. Met 5,8 miljoen mensen is dat een uitdaging. Hoe bereiken we ze? Hoe geven we ze inzicht in hun gebruik, zorgen we voor een optimale klantervaring en nemen we ze mee in onze duurzame ambities? Samen met jou zorgen we daarvoor!

Onze experts vertellen

Irene Derckx, Teammanager Klant&Facturatie:
''Bij ons team is er veel verbondenheid. Je ziet echt dat iedereen de klant in één keer zo goed mogelijk wil helpen, we streven samen naar maximale service en stimuleren bewust drinkwater gebruik.''

Lees hier het hele verhaal van Irene

Bekijk ook de andere uitdagingen

  • Borgen van de balans tussen mens en natuur

    De natuur is de bron van ons drinkwater. Hoe borgen we samen met alle belanghebbenden de balans tussen mens en natuur?

    Lees meer over de uitdaging

  • Duurzaam winnen, zuiveren en leveren

    Iedere dag 1 miljard liter drinkwater van topkwaliteit winnen, zuiveren en leveren is een uitdaging van formaat. Vooral als je dat duurzaam wil doen.

    Lees meer over de uitdaging

  • Datagestuurd en slim opereren

    Vitens draait om data. Voor de operatie van vandaag en de lange termijn. Want hoe voorspel je de watervraag voor de dag van morgen?

    Lees meer over de uitdaging